Referent/ka zákaznické podpory s češtinou nebo slovenštinou
Startupový duch, mladý kolektiv a obrovská chuť měnit zajeté pořádky světa e-commerce. Přesně to je Notino. Jsme česká firma, ale z Brna jsme expandovali do dalších 27 zemí Evropy. Díky práci na společných cílech a ochotě udělat vždy něco navíc jsme společně překonali obrat jedné miliardy euro!Staň se součástí Zákaznického centra, kde mluvíme 23 jazyky, díky kterým obsluhujeme 27 evropských trhů. I přes podporu 16 milionů zákazníků se zvládáme po...
Droga do Notino
Wstępna weryfikacja
Najpierw skontaktuje się z Tobą nasz rekruter, który omówi z Tobą szczegóły stanowiska. Wstępna weryfikacja daje również możliwość zadania dodatkowych pytań.
Testy
Niektóre stanowiska są bardziej specjalistyczne niż inne. Możemy więc poprosić Cię o przystąpienie do testu językowego, kompetencyjnego lub osobowościowego.
Pierwsza runda rozmów kwalifikacyjnych
Poznasz menadżera zespołu, do którego możesz wkrótce dołączyć. Dowiesz się, kim będą Twoi współpracownicy i co czeka Cię w nowej roli.
Case study
W przypadku niektórych stanowisk możesz otrzymać zadanie do wykonania. Nie spodziewaj się niczego podstępnego i bez obaw, zawsze będziesz mieć wystarczająco dużo czasu na jego rozwiązanie.
Druga runda rozmów kwalifikacyjnych
Może to nastąpić, ale nie musi. Zależy to od stanowiska, o które się ubiegasz. Jeśli to nastąpi, spotkasz się z zespołem, a także z menedżerem i ponownie będziesz mógł zadawać pytania na temat wszystkiego, co Cię interesuje.
Oferta
Udało się? Gratulacje! Byłeś/aś najlepszym kandydatem/ką. Oferta wyląduje w Twojej skrzynce e-mail.
Przyjęcie oferty
Teraz możemy przybić sobie piątkę! Przygotujemy wszystko do onboardingu, a w międzyczasie możesz cieszyć się swoim #NewMe, które znajdziesz w Notino.