Masz dla nas jeszcze chwilkę?

Jesteśmy zainteresowani powodem, dla którego odchodzisz. Twoja opinia bardzo nam pomoże.

Interested in position

Customer Care Support - IT

Biegła znajomość (na poziomie minimum B2) języka polskiego w mowie i piśmie, ponieważ będziesz mieć do czynienia z osobami polskojęzycznymi.Biegła znajomość (na poziomie minimum B2) języka niemieckiego / włoskiego / francuskiego lub greckiego.Życzliwe i pozytywne nastawienie oraz profesjonalne podejście do innych.Gotowość do pracy w wymiarze co najmniej 20 godzin tygodniowo.Komputer z Windows 10 lub nowszy.Stabilne połączenie internetowe (minimum...

Droga do Notino

Droga do Notino

Wstępna weryfikacja

Najpierw skontaktuje się z Tobą nasz rekruter, który omówi z Tobą szczegóły stanowiska. Wstępna weryfikacja daje również możliwość zadania dodatkowych pytań.

Testy

Niektóre stanowiska są bardziej specjalistyczne niż inne. Możemy więc poprosić Cię o przystąpienie do testu językowego, kompetencyjnego lub osobowościowego.

Pierwsza runda rozmów kwalifikacyjnych

Poznasz menadżera zespołu, do którego możesz wkrótce dołączyć. Dowiesz się, kim będą Twoi współpracownicy i co czeka Cię w nowej roli.

Case study

W przypadku niektórych stanowisk możesz otrzymać zadanie do wykonania. Nie spodziewaj się niczego podstępnego i bez obaw, zawsze będziesz mieć wystarczająco dużo czasu na jego rozwiązanie.

Druga runda rozmów kwalifikacyjnych

Może to nastąpić, ale nie musi. Zależy to od stanowiska, o które się ubiegasz. Jeśli to nastąpi, spotkasz się z zespołem, a także z menedżerem i ponownie będziesz mógł zadawać pytania na temat wszystkiego, co Cię interesuje.

Oferta

Udało się? Gratulacje! Byłeś/aś najlepszym kandydatem/ką. Oferta wyląduje w Twojej skrzynce e-mail.

Przyjęcie oferty

Teraz możemy przybić sobie piątkę! Przygotujemy wszystko do onboardingu, a w międzyczasie możesz cieszyć się swoim #NewMe, które znajdziesz w Notino.