Customer Experience Analyst
Customer Experience Analyst V Notinu právě budujeme nový tým zaměřený na Customer Experience (CX) – a hledáme do něj analyticky smýšlejícího parťáka nebo parťačku! Baví tě data, e-commerce a přemýšlení nad tím, co se děje v hlavách zákazníků? U nás budeš propojovat svět webu, zákazníků a interních systémů, hledat souvislosti, vizualizovat data a přetvářet je v jasné výstupy pro naše týmy i management.Čekají tě zajímavé projekty napříč trhy, spous...
Droga do Notino
Wstępna weryfikacja
Najpierw skontaktuje się z Tobą nasz rekruter, który omówi z Tobą szczegóły stanowiska. Wstępna weryfikacja daje również możliwość zadania dodatkowych pytań.
Testy
Niektóre stanowiska są bardziej specjalistyczne niż inne. Możemy więc poprosić Cię o przystąpienie do testu językowego, kompetencyjnego lub osobowościowego.
Pierwsza runda rozmów kwalifikacyjnych
Poznasz menadżera zespołu, do którego możesz wkrótce dołączyć. Dowiesz się, kim będą Twoi współpracownicy i co czeka Cię w nowej roli.
Case study
W przypadku niektórych stanowisk możesz otrzymać zadanie do wykonania. Nie spodziewaj się niczego podstępnego i bez obaw, zawsze będziesz mieć wystarczająco dużo czasu na jego rozwiązanie.
Druga runda rozmów kwalifikacyjnych
Może to nastąpić, ale nie musi. Zależy to od stanowiska, o które się ubiegasz. Jeśli to nastąpi, spotkasz się z zespołem, a także z menedżerem i ponownie będziesz mógł zadawać pytania na temat wszystkiego, co Cię interesuje.
Oferta
Udało się? Gratulacje! Byłeś/aś najlepszym kandydatem/ką. Oferta wyląduje w Twojej skrzynce e-mail.
Przyjęcie oferty
Teraz możemy przybić sobie piątkę! Przygotujemy wszystko do onboardingu, a w międzyczasie możesz cieszyć się swoim #NewMe, które znajdziesz w Notino.